torstai 10. tammikuuta 2013

Kulkutautinen..

Äiti sanoi, että mua vaivaa kulkutauti. No, koska äiti on tietenkin oikeessa niin kulkutaudissani taas muutamia kuukausia sitten ostin lennot Malesian kautta Australiaan. Mukaani sain kaimani Sannan ja ylihuomenna meidän suuri päivä koittaa. On tätä päivää taas jo odotettukin!

"Ne jotka lähtevät, eivät kysele, haaveilijat sen sijaan ruokkivat päiväunelmiaan utelemalla ja jossittelemella" kirjoitti nomadikirjailija Päivi Kannisto.

Kaipa me ollaan sitten lähtijöitä, kulkijoita, kulkutautisia, levottomia... Maailmaa lähdetään taas tutkailemaan määrittelemättömäksi ajaksi. Paluulippua ei tietenkään ole ja paluulippuunkin on rahat hankittava paikan päältä. Australiasta on siis tarkoitus etsiä töitä, mutta jottei elämä liian rankalta kuulostaisi on ennen työnhakua edessä reilun kahden viikon lomailu Malesiassa :) Tarkoitus olisi nyt sitten kokeilla sukellustaitoja kirkkaissa vesissä, jottei hyisessä Itämeressä harjoittelu mennyt aivan hukkaan.  Mutta eipä tulevasta matkasta vielä oikeastaan sen enempää, koska itsekään en tiedä mitä on edessä. Tai no ystäväni Jenny on edessä Melbournessa ja jos siitä kohtaamisesta selviää niin enköhän selviä mistä vaan :)

Raappanan sanoin päätän uuden blogini ensimmäisen kirjoituksen.

"Lähdetään kauas pois
sinne mis on lämmin,
ja niin paljon elävämmin
loistaa tähdet ja kuu.
Ei se voi olla väärin,
lähtee maailman ääriin."




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti