Matkalla taas
keskiviikko 20. maaliskuuta 2013
Tekniikan ihmelapsi
Ups, kavi joku kammi ja ton edellisen tekstin taustaks jai tommonen ruma valkonen... noh en osaa poistaa sita, joten koittakaa kestaa. Ei mul muuta :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti